26 November 2011

meluat doh gn kauuu!

seriously like pfttttt!!
 aku ada perasaan meluat sangat kat seorang blogger nih.
dye pakai lagu yang aku suka tu. *ikot suka dye la kan alya
mmg la ikot suka dye.
tapi aku mcm tak boleh nak buang lah rasa meluat ni,
walaupon kenyataannya tu mmg hak individu dye.
aku tau lagu yang dye letak tu mesti one of my friends jugak yang kenalkan kat dye.
kalau tak silap aku laa, lagu tu pon difamouskan oleh bdk IPB.
so, kemungkinan untuk dye tau jugak tu macam mustahil.
melainkan kawan2 aku jugak yang kenalkan.
phewww.. sudah2 lah dengan cinta terlarang tu.
macam makin menjadi2 pulak kan cinta terlarang tuhan kat zaman cyber ni.
terukkkk niiiiii.
ape pon tak boley laa. pftttt.


p/s : nama je demam aku ni. tapi ada hati nak ngamuk2 ea. *tak puas hati, that why la aku cerita. semoga kau sedar kawan. =.="

Tiada ulasan:

Catat Ulasan